Sunday, February 1, 2009

أخيراً و ليس آخراً


اخيرا اجــــــــــازة

هي مش اجازة اوي بس اجازة بردو :D

بجد الاجازة دي جت في وقتها اوي

كنت قربت اتجنن من الدراسة والمذاكرة والامتحانات و طبعا

((كانت تأتي الامتحانات بما لا تحتوي الكتب ))

بس ربنا ستر الحمد لله

انا واخده الاجازة بقالي كام يوم بس مكنتش مستوعبة لسه ان انا في اجازة

يــــــــــــــااااه يعني انا كده حتفرج علي التليفزيون براحتشي

واقعد علي النت براحتشي (قال يعني مكنتش بقعد)

واخـــــــرج براحتشي ده انا كنت قربت انسي شكل الشارع

كان بيعدي عليا اسبوع واكتر مش بنزل خالص L

بجد اسوأ ايام في حياتي كلها كانت الايام اللي فاتت دي

انا اول مرة اعيط و يجيلي انهيار من مادة

انا اللي عمري ما ذليت نفسي للكتاب هههههههههه

جيه اليوم اللي اعيط فيه من ماده

هي مش ماده واحدة هما كانوا 2 بس امتحانهم في يوم واحد و وقت واحد ساعتين ليهم هما الاتنين

مادتين رياضة رياضة من اللي قلبك يحبها

بجد ربنا علي القوي

الحمد لله الايام دي خلصت علي خير

لسة بقي في انتظار النتيجة ربنا معانا كلنا

هي الاجازة دي مش كبيرة يعني بس احسن من مفيش

عايزة اريح نفسي الاجازة دي علي اد ما اقدر بجد

انا اسمع من ساعة ما دخلت الكلية ان سنة تالتة دي صعبة

بس مكنتش مقتنعة و اقول عادي يعني زيها زي اي سنة

بس لا لا لا لا لا

انيل من كدة مشوفتش وكمان لسه في ترم كمان

ربنا يستر يا رب و تعدي علي خير

انا بدعي لكل الناس اللي في سنة تالتة في اي كليه

تالته بــــــس :D:D

لا ربنا معانا كلنا اللي بيدرسوا واللي خلصوا

ويارب الاجازة دي تطول بأي شكل من الاشكال

عشان الواحد يقدر يكمل بعد كدة بدل ما يجراله حاجة


Happy Vacation

25 comments:

Ahmed said...

ألف مليون مبروك على الأجازه
ويارب تقضي أجمل اجازه

بعد لما تخلصي من الامتحانات وجو القلق ده خالص ان شاء الله هتضحكي كتييييييير أوي على الأيام ديه وهتقولي ازاي القلق ده كله كان مسيطر عليا
ازااااااااااي

وهتبقى هيا ديه النكته اللي بتضحكي عليها مع أصحابك
صدقيني وابقي قولي احمد قال

ألف مبروووك مره تانيه
وسلااااااام

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

الف مبروك انك خلصتى الامتحان
وربنا يبارك بقى فى الاجازة الاسبوعين دول
تحياتى لكى ياقمر

زى الهوا said...

مبررررررررررررررررروك الاجازة

استمتعى بقى على اد ماتقدرى


يلا اجازة سعيدة

عايش... ولكن !!!! said...

الف مبرووووك ع الاجازه
قضيها كويس بقا

مواطن مصري said...

الواحد لسة واخد الاجازة تخيلي قاعد في البيت بقالي شهرين

قال يعني كنت بذاكر
:)))

مسدس صغير said...

اولا الحمد لله ان انتى خلصتى امتحانات ومتفكريش فى النتيجة من دالوقتى استمتعى بالاجازة اولا.. ربنا يوفقك ويجعلك فى كل مادة سلامة قادر يا كريم...
وانا معاكى فعلا انه ربما تأتى الامتحانات بما لاتحتوى الكتب..هههههههههه

Unique Gurl said...

Eng. Ahmed Abo El-Ella:
الله يبارك فيك
كل الناس بتقول كده فعلا
لأ و يضايقوني ويقولوا ان دي احلي ايام في حياتك :s
ميرسي علي الكومنت :)

Unique Gurl said...

رئـــــيسـة حزب الأحلام :
الله يبارك فيكي
وربنا يسمع منك ياااااااارب :)

Unique Gurl said...

زى الهوا:
الله يبارك فيكي :)
استمتعي انتي كمان ;)

Unique Gurl said...

عايش... ولكن !!!! :
والله احنا بنعمل اللي علينا :D
وربنا يقويـــــــــنا :):)
ميرسي

Unique Gurl said...

مواطن مصري :
مبروك علينا كلنا الاجازة
الواحد عايز يستقتل في الاجازة دي علي اد ما يقدر
هههههههههههه
نورت البلوج

Unique Gurl said...

مسدس صغير :
لا والله مش بفكر فيها كتير
يس يعني ساعات بفكر :D
وربنا يسهل ان شاء الله
ميرسي علي الزيارة دي
وياريت تتكرر :)

Lyssandra said...

أجازة سعيده يارب عليكي

وإن شاء الله نتيجه مشرفه

.......

أنا اللي عمري ماذليت نفسي لكتاب ؟؟

حلوة أوي

هههههههه

......

تعرفي غالباً بتبقي سنه تالته الأتقل مش الأصعب

أنا مريت بالموقف ده فعلا قبل كده وكنت حاسة حالي هاتجنن

أو يمكن كنت اتجننت وقتها بالفعل

:)

بس ماتقلقيش كله بيعدي بإذن الله

ربنا يوفقك

ومرة تانيه أجازة سعيده

:)

عالم حبيب said...

مبرووووووووك على الأجازة


متهيألي في كل الكليات سنة تالتة بتكون أسهل سنة وسنة تانية بتكون صعبة شوية بما انهم خدونا في أولى على الهادي بيعلمونا الأدب في تانية وبعدين يريحونا في تالتة .. بس يمكن مش كل الكليات


عموما أجازة سعيدة وابدأي التيرم التاني بروح جديدة ومذاكرة ولو قليلة بشكل يومي هاتلاقي العملية سهلة

ربنا يوفق حضرتك

alshared said...

كل أجازه وأنتي طيبه

وربنا يجعلها أخر المواد الرخمه

:)

أهم حاجه في الأجازه ان مفيش قيود

........

دمتي عزيزتي بكل الود

SuPeR_mAz said...

طب اولا مبروك الاجازة

ثانيا البلوج تحفة اوى

ثالثا بقا و ده الاهم
انتى عارفة عيش و حلاوة
فى مسابقة بقا ...المسابقة التالتة
يا ريت يا يسرا تدخلى معانا فى المسابقة و تشرفينا

Unique Gurl said...

lyssandra :
وحشــــــــاني اوي اوووي
ربنا يخليكي يا رب
ونورتي البلوج والله:)

Unique Gurl said...

عالم حبيب:
لا انا اسهل سنة عدت عليا سنة تانية
هو اكيد بقي مش كل الكليات
بجد ميرسي علي الزيارة والكومنت :)
بس موضوع المذاكرة اول بأول دي صعبه اوي والله
ههههههههههههه
ربنا يقوينا علي اخر شهر :D

Unique Gurl said...

alshared :
وانت طيب
وربنا يسمع منك يااااارب :)

Unique Gurl said...

SuPeR_mAz :
اولا- الله يبارك فيك
ثانيا-ميرسي جدا
ثالثا-اوك اكيد بس انا ححاول افهم ايه الموضوع الاول :D

mo5tar said...

اجازة سعيدة

كلنا كنا محتاجين للاجازة دى فعلاً

تحياتى

واستمتعى بالاجازة قبل ما تخلص

:D

shabfa2re said...

عودى يا هاميـــــــس

Unknown said...

هاية العالم المتوقعة
أحاديث وجدل وكثير عن نهاية العالم التي اقتربت
صراعات ما بين الوهم والحقائق.. ولا أحد يملك التفسير الحقيقي
الكاتب الشاب ـ(مصطفى يحيى)ـ يجيب عن التساؤل
هل هي حقا نهاية العالم
كتاب رائع مثير
كتاب يبحر بك في عالم خاص من المتعة مع صاحب الأسلوب الرائع مصطفى يحيى.. كتاب يستحق القراءة بكل صدق
ـ (( حكاية الفناء القادم )) ـ
من أروع ما يمكن أن تقرأ من تفسيرات لنهاية العالم

ـ (( حكاية الفناء القادم )) ـ

كتاب لابد من أن تقرأه

للتحميل

http://www.dar-rewaya.com/vb/showthread.php?p=2178#post2178

الصفحة الرئيسية
http://www.dar-rewaya.com/

رواية للنشر الإلكتروني
ويبقى هدفنا دوما الإبداع بلا قيود .... وبلا حدوووووووود

Unknown said...



thx

كشف تسربات المياة
غسيل خزانات
شركة نظافة عامة

almthalia said...


شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
شركة المثالية للتنظيف بالقطيف